Режим работы групп- пятидневный:
с 7:30 до 16:30 (9-ти часовое пребывание);
с 7:00 до 19:00 (12-ти часовое пребывание);
с 7:00 до 7:00 (24-х часовое пребывание)
7 специальных групп для детей с нарушением слуха от 2 до 6 (7) лет.
Адміністрація: Шейка Ірина Вікторівна – завідувач, освіта вища, закінчила в 1991році Бердянський державний педагогічний інститут за спеціальністю педагогіка і психологія дошкільна, 1997 році Харківський обласний інститут удосконалення вчителів за спеціальністю дефектологія, 2010 році Університет менеджменту освіти за спеціальністю управління навчальним закладом, педагогічний стаж 27 років. Нагороджена грамотою Міністерства освіти і науки України.
Педагогічний колектив
У 2010-2011 навчальному році педагогічний колектив згідно з принципами й положеннями нормативних і директивних документів про освіту, рекомендаціями управління освіти Орджонікідзевської районної в м. Харкові ради працює над науково-методичною темою: "Впровадження особистісно – орієнтованої моделі освіти, виховання гуманної, екологічно спрямованої, оптимістичної, здорової, здатної до творчої самореалізації, життєво компетентної особистості згідно вимог Базової програми розвитку дитини дошкільного віку « Я у Світі» Дошкільний навчальний заклад забезпечений педагогічними кадрами.
Склад педагогічного колективу:
• завідувач ДНЗ – 1, освіта вища;
• музичний керівник – 2, освіта вища;
• практичний психолог 2, освіта вища;
• вчителі – дефектологи – 6, освіта вища;
• вихователі – 18, з них 8 – мають вищу освіту
Мета науково-методичної роботи: удосконалення роботи по підвіщенню професіоналізму та ефективної праці педагога. Для досягнення цієї мети поставлені завдання:
• оволодіння методологічними й теоретичними основами відповідної галузі науки (за фахом), сучасними досягненнями психолого-педагогічноїнауки;
• вивчення та використання на практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки, ефективного педагогічного досвіду;
• розвиток ініціативи й творчості, новаторських пошуків педагогів;
• впровадження результатів наукових досліджень, які сприяють індивідуальному розвитку кожної дитини;
• запровадження сучасних методичних виявлень обдарованих дітей;
• інформаційне забезпечення педагогічних працівників з питань педагогіки, психології;
• всебічний розвиток творчих здібностей педагогів, формування в них навмчок науково-дослідницької роботи, зацікавленості новими педагогічним технологіями.
від
Иван
від
Женя
від
Наталья
від
Анастасия
від
Марина
від
Наташа
від
Маша
від
Ева
від
Наташа
від
Марина
від
Наташа
від
Ирина
від
мама
від
Мамочка
від
Родитель
від
Карина
від
мама Ира
від
Родитель