Режим работы групп- пятидневный:
с 7:30 до 16:30 (9-ти часовое пребывание);
с 7:00 до 19:00 (12-ти часовое пребывание);
с 7:00 до 7:00 (24-х часовое пребывание)
7 специальных групп для детей с нарушением слуха от 2 до 6 (7) лет.
Адміністрація: Шейка Ірина Вікторівна – завідувач, освіта вища, закінчила в 1991році Бердянський державний педагогічний інститут за спеціальністю педагогіка і психологія дошкільна, 1997 році Харківський обласний інститут удосконалення вчителів за спеціальністю дефектологія, 2010 році Університет менеджменту освіти за спеціальністю управління навчальним закладом, педагогічний стаж 27 років. Нагороджена грамотою Міністерства освіти і науки України.
Педагогічний колектив
У 2010-2011 навчальному році педагогічний колектив згідно з принципами й положеннями нормативних і директивних документів про освіту, рекомендаціями управління освіти Орджонікідзевської районної в м. Харкові ради працює над науково-методичною темою: "Впровадження особистісно – орієнтованої моделі освіти, виховання гуманної, екологічно спрямованої, оптимістичної, здорової, здатної до творчої самореалізації, життєво компетентної особистості згідно вимог Базової програми розвитку дитини дошкільного віку « Я у Світі» Дошкільний навчальний заклад забезпечений педагогічними кадрами.
Склад педагогічного колективу:
• завідувач ДНЗ – 1, освіта вища;
• музичний керівник – 2, освіта вища;
• практичний психолог 2, освіта вища;
• вчителі – дефектологи – 6, освіта вища;
• вихователі – 18, з них 8 – мають вищу освіту
Мета науково-методичної роботи: удосконалення роботи по підвіщенню професіоналізму та ефективної праці педагога. Для досягнення цієї мети поставлені завдання:
• оволодіння методологічними й теоретичними основами відповідної галузі науки (за фахом), сучасними досягненнями психолого-педагогічноїнауки;
• вивчення та використання на практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки, ефективного педагогічного досвіду;
• розвиток ініціативи й творчості, новаторських пошуків педагогів;
• впровадження результатів наукових досліджень, які сприяють індивідуальному розвитку кожної дитини;
• запровадження сучасних методичних виявлень обдарованих дітей;
• інформаційне забезпечення педагогічних працівників з питань педагогіки, психології;
• всебічний розвиток творчих здібностей педагогів, формування в них навмчок науково-дослідницької роботи, зацікавленості новими педагогічним технологіями.
Режим работы групп- пятидневный:
с 7:30 до 16:30 (9-ти часовое пребывание);
с 7:00 до 19:00 (12-ти часовое пребывание);
с 7:00 до 7:00 (24-х часовое пребывание)
7 специальных групп для детей с нарушением слуха от 2 до 6 (7) лет.
Адміністрація: Шейка Ірина Вікторівна – завідувач, освіта вища, закінчила в 1991році Бердянський державний педагогічний інститут за спеціальністю педагогіка і психологія дошкільна, 1997 році Харківський обласний інститут удосконалення вчителів за спеціальністю дефектологія, 2010 році Університет менеджменту освіти за спеціальністю управління навчальним закладом, педагогічний стаж 27 років. Нагороджена грамотою Міністерства освіти і науки України.
Педагогічний колектив
У 2010-2011 навчальному році педагогічний колектив згідно з принципами й положеннями нормативних і директивних документів про освіту, рекомендаціями управління освіти Орджонікідзевської районної в м. Харкові ради працює над науково-методичною темою: "Впровадження особистісно – орієнтованої моделі освіти, виховання гуманної, екологічно спрямованої, оптимістичної, здорової, здатної до творчої самореалізації, життєво компетентної особистості згідно вимог Базової програми розвитку дитини дошкільного віку « Я у Світі» Дошкільний навчальний заклад забезпечений педагогічними кадрами.
Склад педагогічного колективу:
• завідувач ДНЗ – 1, освіта вища;
• музичний керівник – 2, освіта вища;
• практичний психолог 2, освіта вища;
• вчителі – дефектологи – 6, освіта вища;
• вихователі – 18, з них 8 – мають вищу освіту
Мета науково-методичної роботи: удосконалення роботи по підвіщенню професіоналізму та ефективної праці педагога. Для досягнення цієї мети поставлені завдання:
• оволодіння методологічними й теоретичними основами відповідної галузі науки (за фахом), сучасними досягненнями психолого-педагогічноїнауки;
• вивчення та використання на практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки, ефективного педагогічного досвіду;
• розвиток ініціативи й творчості, новаторських пошуків педагогів;
• впровадження результатів наукових досліджень, які сприяють індивідуальному розвитку кожної дитини;
• запровадження сучасних методичних виявлень обдарованих дітей;
• інформаційне забезпечення педагогічних працівників з питань педагогіки, психології;
• всебічний розвиток творчих здібностей педагогів, формування в них навмчок науково-дослідницької роботи, зацікавленості новими педагогічним технологіями.