- ЗДО /
- Київ /
- Солом'янський /
- Дитячий садок №63
Дитячий садок №63
державний заклад дошкільної освітиКиїв
Інформація про садок / ЗДО
Дитячий садочок Києва. Комбинированный тип с санаторными группами для детей со специфическими проявлениями заболеваний дыхательных путей. Прием детей: с 2-х лет.
ДНЗ комбінованого типу № 63
03048, м. Київ, вул. Кадетський Гай, 6
246-19-46 246-19-45 246-19-44
-
Директор: Самойлова Світлана Леонідівна
Рік відкриття: 1995
Кількість дітей: 127
Основні функції та напрямки роботи: дошкільний навчальний заклад з групами для дітей загального розвитку та санаторними для дітей з хронічними неспецифічними захворюваннями органів дихання. Розташований в мікрорайоні Кадетського Гаю. Має прекрасну матеріальну базу. В дошкільному закладі 3 групи загального розвитку, 3 - спеціальні для часто хворіючих дітей (ясельна, молодша, старша). Є басейн. Обладнаний кабінет з лікувально-оздоровчої роботи: аєро-фітопрофілактика, інгалятор, тубус-кварц, біотроп, масаж. Додаткові освітні послуги: - англійська мова, - хореографія. Кількість груп 6 з них: ясельна (з 2-х до 3-х років) - 1; молодша (з 3-х до 4-х років)_ - 2; середня (з 4-х до 5-ти років) - 1; старша (з 5-ти до 6-ти років) - 2.
Робота колективу закладу грунтується на розумінні того, що діти найкраще розвиваються, якщо вони внутрішньо готові до навчання та виховання. Зважаючи на це, педагоги дитячого садка створюють всі необхідні умови для гармонійного і різнобічного розвитку кожної дитини, її виховання і навчання та спрямовують свою діяльність на розвиток у дошкільника пізнавальної активності, творчого ставлення до дійсності.
Роль вихователів полягає у встановленні відповідної мети для кожної окремої дитини і для групи в цілому, у позитивній реакції на інтереси дітей, у повазі до особистісних сильних і слабких сторін кожного вихованця, у підтриманні природо – відповідної поведінки особистості дитини.
Сучасні тенденції розвитку дошкільної освіти передбачають орієнтацію на особистість дитини, створення сприятливих умов для формування у неї належної спрямованості, самосвідомості, позитивної самооцінки, самоповаги та шанобливого ставлення до тих, хто оточує дитину, конструктивних мотивів поведінки, нахилів, потреб, характеру, пізнавальних психічних процесів.
На сьогоднішній день індивідуальний підхід став головним орієнтиром освітньо – виховного процесу. Тому колектив дошкільного закладу для науково–практичного експериментального дослідження обрав тему: “Психолого–педагогічні умови становлення індивідуальності дошкільника”. Це стало поштовхом для дослідження, що ґрунтуються на практиці освіти малих дітей, а також включають обов’язкову роботу з сім’ями та громадськістю для індивідуалізації занять з кожною дитиною.
Першим кроком стало оволодіння педагогами сучасними методами вивчення індивідуальних відмінностей дітей. Під час семінарів – тренінгів по розвитку спостережливості, педагогічної етики, педагогічної майстерності колективу. Вся навчально–вихована робота в дошкільному закладі спрямована на поступове створення найсприятливіших умов для здійснення індивідуального розвитку кожної дитячої особистості. Це і турбота про комплектацію груп за психологічної сумісності, забезпечення гнучкого режиму дня, раціонального харчування, добір педагогічних кадрів, розробка заходів для полегшення адаптації дітей, система розвивальних ігор та створення психологічного комфорту для повноцінного розвитку особистості.
Поєднання педагогічного відчуття та прагнення оволодівати новими знаннями дає змогу у дитині виявити творче мислення, уяву, фантазію, пізнавальні здібності, і завдання педагогів - створити максимально сприятливі умови для їх розвитку. Зусиллями вихователів створені освітньо – виховні осередки, які відповідають індивідуальному рівню розвитку, інтересам і потребам вихованців, діти із задоволенням навчаються та граються. Центри діяльності дають дітьми змогу індивідуалізувати заняття для самих себе, виходячи зі своїх вмінь та інтересів. Вихователі спостерігають за дітьми і фіксують їх рівень розвитку. З часом педагог дає дітям складніші матеріали, надає безпосередньо допомогу у формуванні необхідних вмінь та навичок.
Співпраця батьків і педагогів дитячого садка спрямована на здійснення індивідуального розвитку і виховання кожної дитини. На семінарах, батьківських зборах, індивідуальних консультаціях дорослих знайомлять зі змістом розвивальних ігор, обговорюються педагогічні ситуації, які допомагають їм дізнатися про здібності і можливості кожної дитини, вибрати найдоцільніші методи виховання та розвитку.
В дошкільному закладі проводяться також індивідуальні корекційно – розвивальні заняття фахівцями: психологом, інструктором з фізичного виховання, музичним керівником.
Можливість індивідуалізації передбачає знання про здоров’я, фізичний та емоційний розвиток, здатність до пізнання. В цьому педагогам допомагають спостереження, бесіди, ігрові тестування, які проводяться вихователями та практичним психологом.
Результати цієї роботи занотовують в щоденниках спостережень, індивідуальних психологічних картках кожного вихованця. (“Картка історії розвитку”). Педагог спостерігає за дитиною, оцінює, в який момент дитина може досягти визначальних стадій розвитку, і вживає заходів, щоб викликати відповідну реакцію для цієї стадії розвитку дитини.
И что немаловажно, дети получили дошкольное Образование. Они не просто кушали в саду и спали. С ними занимались, проводили занятия интересные. Нам, родителям, фотоотчеты высылали. А утренники это шикарное мероприятие!
Классный сад!
Від щирого серця висловлюю слова вдячності всьому колективу садочка під керівництвом Самойленко Світлани Леонідівни! Ви - професіонал з великої літери, і Вам вдалося зібрати таких же чудових людей, які здатні в неймовірно складних умовах творити дива!!!
Вперше, 4 роки тому, нас зустрічали та адаптували до нового життя у яслах і молодшій групі Булах Любов Іванівна з Раїсою Миколаївною. Далі у середній групі з нами наполегливо працювали Юрченко Любов Іванівна, Зубач Валентина Василівна з Ольгою Василівною. Як результат, діти готові до успішного навчання у школі! Правильність методичного напрямку ще раз підтверджено і за методичну креативність дякуємо Анні Миколаївні! Весь процес розвитку, з наймолодшого віку відбувався під постійним наглядом першокласного психолога Олени Георгійовни, яка, крім того, ще й працювала з батьками, надаючи дієві рекомендації. Розвиток мовлення контролювався Тамарою Миколаївною, якій вдалося відпрацювати майже всі звуки у всіх діток! За фізичний розвиток відповідала Ірина Вікторівна: вона навчила дітей плавати, грати у шахи, любити фізкультуру. А Галина Миколаївна навчила дітей чути музику, різні музичні інструменти, сприяла розвитку ритму і влаштовувала разом із вихователями чудові свята!
Величезне батьківське дякую за те, що мій син відчував себе щасливим разом з ВАМИ і з кожною по-своєму!!! Йому завжди було комфортно, цікаво, безпечно, смачно, корисно, весело! Працювати з дітьми - не просто професія, а поклик душі!
Натхнення та успіхів, здоров‘я та особистого щастя, з найкращими побажаннями, родина Булавіних
Прекрасная территория, просторные красивые группы, чистота везде.
Отдельно о коллективе. В младшей группе - Лариса Ивановна и Ольга Николаевна - прекрасные специалисты и чуткие воспитатели, чудесная нянечка Валентина (забыла отчество), эти люди работают здесь давно. Я просто не понимаю, когда кто-то выкладывает негатив. Тем более, что все прекрасно знают, какая у них зарплата.
Можно просто пройтись по Соломенскому району и с улицы увидеть, как убого выглядят многие детские сады, к сожалению. Какие-то нюансы, недостатки можно найти везде...
В садике есть бассейн, потрясающий музыкальный зал и талантливый хореограф Галина Николаевна. Довольно часто нам приходилось общаться с психологом, профессионалом своего дела Еленой Георгиевной.
Потом ребенок перешел в старшую группу к воспитателям Юлии Юрьевне и Лилии Петровне. Строгость и требовательность последней мне очень импонировала, дети в этом возрасте уже должны готовиться к школе, приучаться к порядку и дисциплине.
В своем отзыве ничего не преувеличиваю, пишу как есть на самом деле.
БОЛЬШОЙ РЕСПЕКТ ЗАВЕДУЮЩЕЙ САМОЙЛОВОЙ СВЕТЛАНЕ ЛЕОНИДОВНЕ, которая правильно организовала воспитательный процесс в детском учреждении.
ОТВЕТЬТЕ ПОЖАЛУЙСТА, СКОЛЬКО СТОИТЬ 1МЕС. ЭТОГО ЧУДЕСНОГО САДИКА?
КАК МОЖНО ПОПАСТЬ(СКОЛЬКО СТОИТЬ) НА ОБУЧЕНИЯ, ГОВОРЯ ЧТО БОЛЬШИЕ ОЧЕРЕДИ?
Хорошее питание, чистота, есть бассейн, ухоженная территория. Когда проходишь мимо других детских садиков Соломенского района, поневоле сравниваешь территорию - не в пользу других. В 63-м все укомплектовано, прекрасные группы, новая мебель, много игрушек. Часто приезжает кукольный театр, есть дополнительные занятия по желанию.
Все бы садики были такими и побольше!
Есть возможность выбрать лицейные занятия-если не хотите-вас никто не заставляет.
Мы рады-что ходим именно в этот сад-даже жалко будет расставаться перед школой.
Процветания вам!!Светлане Леонидовне огромное спасибо-за то что держит всех-как говорится в ежевых рукавицах.
Написати відгук Дивитись всі 29 відгуки
Останні відгуки про садочки Києва
Дитячий садок №280
####### OPVA ######## ULTIMATE РТНС COLLECTION NO PAY, PREMIUM or PAYLINK DOWNLOAD ALL СР FOR FREE Description:-> tiny.cc/zd48vx Webcams РТНС since 1999 FULL STICKAM, Skype, video_mail_ru Omegle, Vichatter, Interia_pl BlogTV, Online_ru, murclub_ru Complete...
Дитячий садок №395
Коли нашій дитині щодня хочеться у садок, ми радіємо! Нам батькам все подобається, спокійно можемо з'ясувати різні питання та проконсультуватися. Всі відкриті до...
Дитячий садок №685
Доброго дня! Чудовий Садочок! Чудові вихователі!!! Візьму на себе відповідальність так казати : бо на заміну до нашіх діток ходили інші вихователі і моя " вередлива...
Дитячий садок школа...
Дитині 2 роки. Сьогодні 15 вересня: донечка вже залишається завтра на весь день. Ясельні групи неймовірні. Далі опишу. Але всі батьки задоволені! Зранку на вулиці...
Планета дитинства
Дуже раді, що друзі нам порадили це місце, наш синочок увесь час біг до садочка. Чудові відносини склались як з дітками, так і з вихователями. Садок класний! Раніше...
Дитячий садок №274
Випускники 2024 року. Дякую Юлії Василівні, Оксані Юріївні та Ірині Дмитрівні за гарне ставлення до діток, за цікаві заняття. Відгук лише позитивний про відвідування...