З настанням перших осінніх холодів у батьків виникає питання: як одягнути дитину тепло та зручно. Якщо вранці температура повітря опускається дуже низько, то обід може бути досить тепло. Багато дітей скаржаться на те, що їм жарко ходити у куртках. У такому разі варто запропонувати малюку утеплену безрукавку. Інтернет-магазин "Мама Купі" пропонує недорогі дитячі жилети для хлопчиків та дівчаток різного віку. Доставка замовлень відбувається на території країни.
За якими критеріями потрібно вибирати дитячий жилет
Обираючи утеплений жилет для дитини, батьки насамперед керуються візуальними характеристиками одягу та відповідністю до зростання малюка. Однак потрібно враховувати набагато більше факторів, щоб дитина носила річ довго та із задоволенням.
- Тип матеріалу та рівень теплоізоляції. Для прохолодних днів найкраще підходить одяг із щільним верхнім шаром, який не пропускає холодне повітря. Підкладка може бути виготовлена із флісу. Це м'яка та ніжна тканина, яка добре утримує тепло.
- Зручність під час руху. Жилет повинен добре сідати по фігурі, забезпечувати дитині свободу рухів під час активних ігор та прогулянок. Важливо, щоб одяг мав еластичні вставки або зав'язки, які дозволяють відкоригувати її під особливості дитячої фігури.
- Водовідштовхувальний верхній шар. Потрібно враховувати особливості клімату, в якому мешкає дитина. Якщо осінь у регіоні характеризується вітряними та дощовими днями, слід віддавати перевагу одягу з водонепроникних матеріалів.
- Розмір та резерв для зростання. Правильно вибраний за розміром одяг гарантує комфорт малюкові. Однак також можна розглядати жилети з резервом для зростання, які слугуватимуть трохи довше.
- Зручна фіксація, надійні застібки та наявність капюшона. Дитина повинна самостійно справлятися із застібками, які є на одязі. А завдяки капюшону малюк отримує додатковий захист від вітру та дощу.
Не варто забувати і про смаки дитини та купувати жилет, який йому сподобається.
Актуальні моделі дитячих жилетів
Купуючи одяг для дітей, слід враховувати модні тенденції. Діти також хочуть виглядати красиво та носити актуальні речі. Сьогодні на ринку представлено чимало моделей утеплених жилетів.
- Однотонні безрукавки. Їх можна вибрати для хлопчиків та дівчаток. Популярними залишаються жилети рожевого, синього, зеленого кольорів. Але цього сезону варто звернути увагу на одяг сріблястого відтінку.
- Вироби з принтами та аплікаціями. Дітям подобаються яскраві речі. Дівчатка та хлопчики будуть у захваті від одягу із зображеннями котиків, єдинорогів та інших героїв з улюблених мультфільмів.
- Довжені жилети. Їх шиють однотонними та у поєднанні кількох кольорів. Такий одяг захистить під час різких поривів вітру та дощу.
- Жилети з хутром. Хутро грає скоріше декоративну роль одягу, проте вдало доповнює безрукавки різного крою. Зазвичай хутро використовують контрастний колір до основного відтінку одягу.
- З каптуром. Об'ємний капюшон із фіксаторами дозволяє отримати додатковий захист від вітру та дощу. Дизайнери стилізують капюшони милими вушками, що дозволяє створити цікавий образ із жилетом.
У каталозі магазину "Мама Купі" представлені різноманітні моделі дитячих безрукавок, які можна замовити з доставкою.
Як вибрати жилет в інтернет-магазині і не помилитися з розміром
За останніми дослідженнями, понад 70% користувачів віддають перевагу онлайн-шопінгу. Це зручно, швидко та не потребує зайвих зусиль. Єдиним мінусом такого виду торгівлі вважають, що багато покупців підбирають одяг неправильного розміру. Але потрібно дотримуватися кількох порад, щоб купувати одяг, який ідеально сяде по фігурі. Насамперед, слід визначитися зі стилем та кроєм дитячого жилета, який точно сподобається дитині та підійде до інших предметів гардеробу.
Запорукою вдалої покупки стане вибір одягу відповідного розміру. Для цього потрібно зняти мірки з дитини: виміряти зростання, довжину рукава, об'єм талії, грудей. Рукав вимірюють від плеча до кисті. Виміри грудей потрібно знімати по найбільш опуклій частині. Отримані параметри слід звірити з тими, що представляє магазин. Купуючи в інтернеті, потрібно ознайомитися з відгуками користувачів, які вже купили виріб.