вхід через Google

 

З кожним роком початкова освіта в школі стає все більш насиченою та складною. Якщо раніше дитина, йдучи в перший клас, могла просто трохи вміти читати по складах, то зараз на неї відразу ж обрушується такий потік інформації та вимог, що цього знання просто недостатньо. Відповідно, слід осмислено підійти до питання реорганізації базових знань ще в дошкільних закладах, щоб гарантувати дитині можливість раціонально розвиватися, а не перевтомлюватися, намагаючись поглинути весь обсяг необхідних знань!

Раніше дошкільна освіта була спрямована на розкриття творчих здібностей дитини, а також їх розвиток. Тепер насамперед акцент перемістився на розвиток потенціалу. Цей процес не може відбуватися без інноваційних технологій, які стосуються форм та методів дошкільної педагогічної практики.

Наразі дитячі садки перетворилися на заклади, що дозволяють повноцінно підготувати дитину до шкільної лави. Крім методу гри, як розвитку та соціалізації, дітям намагаються прищепити також посидючість, уміння концентруватися на певній роботі. Було впроваджено нові інноваційні технології, які не лише вдосконалили вже існуючі методи, а й певною мірою змінили підхід до сучасної дошкільної освіти.

Також, однією з основних причин видозміни стандартних методів стала націленість педагогів і батьків на розвиток дитини в сучасному світі, щодо творчого контексту, і значне старіння, раніше ефективних, методик.

У сучасній дошкільній педагогіці виділяють три етапи виховання дитини:

- основа (те, що саме ми плануємо закласти у малюка щодо знань, умінь, навичок);

- Зміст знань та впровадження навчання (підбір навчального матеріалу, максимальна його систематизація до використання);

- технологічне виконання запланованого (реалізація поставленої мети за допомогою методів педагогічної роботи, а також – діагностика результатів).

Будь-яка сучасна дитяча педагогіка ґрунтується насамперед на задоволенні потреб навчання. Сучасні дослідження довели, що у дошкільному віці закладається особливий потенціал у розвиток майбутнього дорослої людини. Якщо вичерпно підійти до цього процесу, систематично закладаючи певний багаж знань у дитину, можна легко виховати нобелівського лауреата. Однак, безпосередньо через застарілі методи виховання, дані можливості не активуються.

Завдяки безлічі досліджень було доведено, що мозок оптимально сприймає інформацію під час свого зростання – у віці 3-4 років. Всі сучасні дитячі методики зводяться до одного – дитина має максимально накопичувати знання саме у дошкільному віці, адже після 7 років її процес сприйняття набагато сповільнюється.

У кожному дитячому садку використовується одна з методик раннього розвитку. Правильність батьківського підходу до виховання своєї дитини полягає в ознайомленні з найпоширенішими (Нікітіних, Зайцева, Монтессорі, Домана) методиками та вибір на їх основі, оптимальною для дитини, відповідно до її характеру та темпераменту. І лише після цього – пошук відповідної дошкільної установи, яка допоможе розвитку маленької особистості та успішній підготовці до школи.