вхід через Google

 

Необхідно сформувати у дитини позитивну установку, бажання йти до дитячого садка. Це залежить, насамперед, від уміння та зусиль вихователів створити атмосферу тепла, затишку та доброзичливості у групі. Якщо дитина з перших днів відчує це тепло, зникнуть її хвилювання та страхи, набагато легше пройде адаптація.

Практично будь-який малюк спочатку відчуває дискомфорт від розмірів групової кімнати і спальні - вони занадто великі, не такі, як вдома. Щоб дитині було приємно приходити до дитячого садка, потрібно «одомашнити» групу. Зорово зменшать приміщення, зро(цензура!) його затишнішим красиві фіранки на вікнах, бордюр по верхньому краю стіни. Меблі краще розмістити таким чином, щоб вони утворили маленькі «кімнатки», в яких діти почуваються комфортно. Добре, якщо в групі є невеликий «будиночок», де дитина може побути сама, пограти або відпочити. Зробити такий «будиночок» можна, наприклад, з дитячого ліжечка, обтягнувши красивою тканиною і вийнявши з неї нижню дошку. Бажано поруч із «будиночком» розмістити живий куточок. Рослини і взагалі зелений колір сприятливо впливають на емоційний стан людини.

Необхідний у групі і спортивний куточок, який задовольняв би потребу двох-трирічних дітей у русі. Куточок слід оформити так, щоб у дитини з'явилося бажання займатися в ньому.

Малюки ще не володіють такою мовою, щоб висловити чітко свої почуття та емоції. А деякі, особливо спочатку, просто бояться чи соромляться це робити. Не виражені емоції (особливо негативні) накопичуються і, зрештою, прориваються сльозами, які з боку виглядають незрозумілими – жодних зовнішніх причин для цього немає. стільки художньо - естетичне дійство, скільки можливість виплеснути на папір свої почуття. Куточок ізотворення з вільним доступом дітей до олівців та паперу допоможе вирішувати цю проблему у будь-який час, як тільки у малюка виникне потреба виразити себе. Особливе задоволення приносить дітям малювання фломастерами – маркерами, що залишають товсті лінії на прикріпленому до стіни аркуші паперу. Уважному вихователю колір, який обраний для малюнку, допоможе зрозуміти, як зараз на душі у дитини – тужно і тривожно або, навпаки, світло і радісно.

Умиротворююче діють на дітей ігри з піском і водою. Такі ігри мають великі можливості, що розвивають, але в період адаптації головним є їх заспокійлива і розслаблююча дія.

Влітку подібні ігри легко організувати на вулиці. Восени - зимовий час бажано мати куточок піску і води в приміщенні. Для різноманітних і захоплюючих ігор використовуються судини різної конфігурації та об'єму, ложки, сита, тощо.

Як показують спостереження, у міру звикання до нових умов у дітей спочатку відновлюється апетит, важче нормалізується сон.

Проблеми зі сном викликані не тільки внутрішньою напругою, але і навколишньою обстановкою, відмінною від домашньої. Дитина почувається незатишно у великій кімнаті, метушня інших дітей відволікає, не дає можливості розслабитися і заснути. затишний вигляд, а головне – ця фіранка, яку пошила та повісила при дитині мама, стає для неї символом та частинкою будинку, як і улюблена іграшка, з якою вона лягає спати.

У період адаптації треба тимчасово зберегти звичні для дитини прийоми виховання, навіть якщо вони суперечать встановленим у дитсадку правилам. Перед сном малюка можна похитати, якщо він до цього звик, дати іграшку, посидіти поряд. У жодному разі не можна насильно годувати або укладати спати, щоб не викликати і не закріпити на тривалий час негативного ставлення до нової обстановки. /p>

Ласкаве поводження з дитиною, періодичне перебування малюка на руках дає йому почуття захищеності, допомагає швидше адаптуватися.

Маленькі діти дуже прив'язані до мами. Дитині хочеться, щоб мати завжди була поруч. Тому дуже добре мати у групі «сімейний» альбом із фотографіями всіх дітей гурту та їхніх батьків. У цьому випадку малюк у будь-який момент зможе побачити своїх близьких і вже не так сумувати далеко від дому.

 

Add comment