Запрошуємо в комунальний заклад освіти "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №69"
Навесні садочок потопає у цвіті вишень та ароматів бузку, а восени - в золотавому вбранні кленів. Сюди залюбки ходить 120 дітей. В дошкільному закладі функціонує 5 груп - 2групи раннього віку та 3 групи для дітей дошкільного віку. Працює колектив досвідчених педагогів, однодумців.
Враховуючи досягнення і перспективи розвитку, проблеми дошкільного закладу педагогічний колектив визначає такі завдання на 2011-2012 н.р.:
1. продовжувати роботу щодо формування здоровʹязберігаючої компетентності дітей через формування доступних знань і уявлень про здоровий спосіб життя.
2. Розвивати творчі здібності дошкільників через впровадження ТРВЗ технології, через співтворчість дитини і вихователя.
3. Вивчення методичних рекомендацій щодо роботи згідно "Базової програми "Я у світі".
4. Розпочати поглиблену роботу щодо формування мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку.
Колектив ДНЗ докладає чималих зусиль для збереження і розвитку фізичного, психічного та соціального здоровʹя малят, формування їхнього валеологічного світогляду. Особливе місце у виховному процесі приділяється розвитку творчих здібностей у дітей.
У навчально-виховному процесі ДНЗ використовуються такі основні форми організації дітей: заняття, ігри, самостійна діяльність дітей (художня, рухова, мовленнєва, трудова, дослідницька та ін.), індивідуальна робота з дітьми, свята та розваги тощо. Заняття проводяться - тематичні, комплексні, комбіновані, інтегровані.
Впродовж усього дня організовуються різні види ігор, з урахуванням віку дітей, їхніх ігрових інтересів. Вихователі проводять з дітьми дні поезії, влаштовуючи зустріч з дитячим поетом-пісенником Ковалевським С.М., проводять лялькові театри, драматизацію казок. У світі музичної гармонії веде дошкільнят музичний керівник.
З великим задоволенням діти виконують цікаві творчі завдання, в подальшому запланована зустріч з народними умільцями з Петриківського розпису, які прославили наш край на весь світ.
Значну роль у творчому вихованні дошкільнят відводиться образотворчій діяльності. Вихованці малюють не лише пензлями та олівцями, а також власними пальчиками, долоньками, кулачками, використовують для створення картин губки, вату, жмаканій папір, фарбують природними барвниками з саду та городу (буряком, морквою, соком різних ягід та фруктів). Коли чарівні перетворення з овочей, фруктів, ягід, злаків, листя та квітів зʹявляються на малюнках та в поробках дітей - влаштовуються виставки - покази, вернісажі, фотовиставки. Запрошуємо гостей, батьків, демонструючи дитячі здібності та заохочуючи до співпраці.
У своїй роботі ми часто згадуємо В. Сухомлинського: "Витоки здібностей та обдарувань дітей - на кінчиках їхніх пальців. Від пальців, образно кажучи, йдуть тоненькі струмочки, які живлять джерело творчої думки."
Для успішного виконання завдань педагоги закладу спираються на державні програми: "Зернятко", "Я у світі", "Впевнений старт", "Дитина в дошкільні роки", а також альтернативні програми: "Зайчик", "Малятко-здоров’ятко", "Один вдома", елементи методик ТРВЗ, М. Монтессорі, "Біжу", використовуються в роботі ідеї національного виховання С.Русової.
Зростанню активності педагогів сприяли інтенсивні методики навчання - психологічні тренінги, комунікативні ігри, бліц-ігри.
Перебудова системи освіти, нова програма "Я у світі" вимагає змін у організації та змісті педагогічного процесу. Постійно проводиться робота по створенню розвивального середовища. Завдяки співпраці з батьками, дитячий садок став більш сучасним, оформлення ігрових кімнат відповідає віку та нахилам дітей. Ігрові меблі стали більш різноманітними, зручними та сучасними. Найулюбленіше місце дітей у закладі – це музична зала, де можна потанцювати і подивитись яскраву виставу.
Розуміючи потребу часу, педагогічний колектив працює в постійному творчому пошуку, і чекає нових вихованців.
Запрошуємо в комунальний заклад освіти "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №69"
Навесні садочок потопає у цвіті вишень та ароматів бузку, а восени - в золотавому вбранні кленів. Сюди залюбки ходить 120 дітей. В дошкільному закладі функціонує 5 груп - 2групи раннього віку та 3 групи для дітей дошкільного віку. Працює колектив досвідчених педагогів, однодумців.
Враховуючи досягнення і перспективи розвитку, проблеми дошкільного закладу педагогічний колектив визначає такі завдання на 2011-2012 н.р.:
1. продовжувати роботу щодо формування здоровʹязберігаючої компетентності дітей через формування доступних знань і уявлень про здоровий спосіб життя.
2. Розвивати творчі здібності дошкільників через впровадження ТРВЗ технології, через співтворчість дитини і вихователя.
3. Вивчення методичних рекомендацій щодо роботи згідно "Базової програми "Я у світі".
4. Розпочати поглиблену роботу щодо формування мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку.
Колектив ДНЗ докладає чималих зусиль для збереження і розвитку фізичного, психічного та соціального здоровʹя малят, формування їхнього валеологічного світогляду. Особливе місце у виховному процесі приділяється розвитку творчих здібностей у дітей.
У навчально-виховному процесі ДНЗ використовуються такі основні форми організації дітей: заняття, ігри, самостійна діяльність дітей (художня, рухова, мовленнєва, трудова, дослідницька та ін.), індивідуальна робота з дітьми, свята та розваги тощо. Заняття проводяться - тематичні, комплексні, комбіновані, інтегровані.
Впродовж усього дня організовуються різні види ігор, з урахуванням віку дітей, їхніх ігрових інтересів. Вихователі проводять з дітьми дні поезії, влаштовуючи зустріч з дитячим поетом-пісенником Ковалевським С.М., проводять лялькові театри, драматизацію казок. У світі музичної гармонії веде дошкільнят музичний керівник.
З великим задоволенням діти виконують цікаві творчі завдання, в подальшому запланована зустріч з народними умільцями з Петриківського розпису, які прославили наш край на весь світ.
Значну роль у творчому вихованні дошкільнят відводиться образотворчій діяльності. Вихованці малюють не лише пензлями та олівцями, а також власними пальчиками, долоньками, кулачками, використовують для створення картин губки, вату, жмаканій папір, фарбують природними барвниками з саду та городу (буряком, морквою, соком різних ягід та фруктів). Коли чарівні перетворення з овочей, фруктів, ягід, злаків, листя та квітів зʹявляються на малюнках та в поробках дітей - влаштовуються виставки - покази, вернісажі, фотовиставки. Запрошуємо гостей, батьків, демонструючи дитячі здібності та заохочуючи до співпраці.
У своїй роботі ми часто згадуємо В. Сухомлинського: "Витоки здібностей та обдарувань дітей - на кінчиках їхніх пальців. Від пальців, образно кажучи, йдуть тоненькі струмочки, які живлять джерело творчої думки."
Для успішного виконання завдань педагоги закладу спираються на державні програми: "Зернятко", "Я у світі", "Впевнений старт", "Дитина в дошкільні роки", а також альтернативні програми: "Зайчик", "Малятко-здоров’ятко", "Один вдома", елементи методик ТРВЗ, М. Монтессорі, "Біжу", використовуються в роботі ідеї національного виховання С.Русової.
Зростанню активності педагогів сприяли інтенсивні методики навчання - психологічні тренінги, комунікативні ігри, бліц-ігри.
Перебудова системи освіти, нова програма "Я у світі" вимагає змін у організації та змісті педагогічного процесу. Постійно проводиться робота по створенню розвивального середовища. Завдяки співпраці з батьками, дитячий садок став більш сучасним, оформлення ігрових кімнат відповідає віку та нахилам дітей. Ігрові меблі стали більш різноманітними, зручними та сучасними. Найулюбленіше місце дітей у закладі – це музична зала, де можна потанцювати і подивитись яскраву виставу.
Розуміючи потребу часу, педагогічний колектив працює в постійному творчому пошуку, і чекає нових вихованців.