детский сад Киева. Санаторного типа с логопедическими группами. Психолог. Логопед. Базовая программа "Я у світі". Прием детей: с 2-х лет.
Дошкільний навчальний заклад №435 компенсуючого типу (з вадами мовлення)
04123, м. Київ, вул.Межова, 22-а
Манчук Валентина Василівна
434-60-79
На широкому масиві
Гори Вітряні
Виріс наш садок дитячий
наче уві сні.
На галявині зеленій
між дерев, кущів
Будувався сад дитячий,
розростався, цвів.
Буйна зелень скрізь квітує,
ніби той вінок
Цим не може похвалитись
ні один садок
Світлі, сонячні кімнати,
квітів цілий ряд
Іграшок барвиста зграя,
все це - для малят.
Для Андрійка і для Толі, Лесі,
Дмитрика і Олі -
Гарний дім, просторий дім,
всім тут весело у нім.
Прийме всіх - усіх малят
світлий дім - дитячий сад.
Дошкільний навчальний заклад компенсуючого типу для дітей з вадами мовлення № 435 Подільського району м. Києва.
Дошкільний заклад почав функціонувати з 1960 року. Працює за п'ятиденним робочим тижнем.
Набір дітей в дошкільний заклад з 3-х річного віку. В нашому садочку 86 дітей, у всіх них є мовні порушення. Групи укомплектовані за віком дітей, а також за різною структурою мовних вад. Кількість дітей в групі - 10 чоловік.
В дошкільному закладі встановлено 3-х разове харчування.
Вже багато років ДНЗ зустрічає малят і намагається створити
оптимальні умови для подолання, корекції та компенсації всіх видів мовних вад.
В дитячому закладі функціонують 8 груп:
* 1 група - діти з заїкуванням;
* 2 групи - діти з фонетико-фонематичним порушенням мови;
* 5 груп - діти з загальним недорозвитком мови.
Основною метою установи є навчання і виховання дітей з вадами мови, а також попередження ускладнення мовних порушень у дітей-логопатів.
Всіх малят ми готуємо до повноцінного життя, навчання; вчимо їх читати, співати, танцювати, виховуємо доброту, взаємоповагу, чуйність, дружелюбність.
Місія - створення умов, що забезпечують повноцінний розвиток індивідуальних здібностей кожної дитини, розкутість, продуктивне спілкування і взаємодію всіх учасників навчального процесу, психологічний комфорт, високий творчий настрій і мотивацію до навчання та інших видів
діяльності.
Головна мета -виховання, що орієнтоване на розвиток індивідуального потенціалу кожної дитини, визнання її особистості як вищої цінності.
Для гармонійного розвитку дітей в садочку створені всі умови:
• у затишних групових кімнатах з яскравими іграми та
іграшками діти вчаться, граючись;
• у музично-спортивній залі розвивають слух, відчуття ритму, пластичність, силу голосу, оволодівають основними рухами, вчаться орієнтуватись у замкнутому про??торі;
• функціонує фізіотерапевтичний кабінет;
• працює психолог.
Але є одне приміщення, куди кожен з дітлахів обов'язково приходить кожен день - це логопедичний кабінет. В процесі роботи висококваліфіковані вчителі-логопеди вдосконалюють розвиток у дітей сенсорних функцій, розвивають дрібну моторику (особливо мовну), розвивають пізнавальну діяльність, мислення, процеси пам'яті, уваги, формують особистість дитини одночасно з регулюванням соціальних відносин.
Правильна організація логопедичного процесу дозволяє досягти головної мети -виховання всебічно розвиненої особистості.
Якщо Вас цікавить робота нашого садочка, ми радо зустрінемо Вас.
детский сад Киева. Санаторного типа с логопедическими группами. Психолог. Логопед. Базовая программа "Я у світі". Прием детей: с 2-х лет.
Дошкільний навчальний заклад №435 компенсуючого типу (з вадами мовлення)
04123, м. Київ, вул.Межова, 22-а
Манчук Валентина Василівна
434-60-79
На широкому масиві
Гори Вітряні
Виріс наш садок дитячий
наче уві сні.
На галявині зеленій
між дерев, кущів
Будувався сад дитячий,
розростався, цвів.
Буйна зелень скрізь квітує,
ніби той вінок
Цим не може похвалитись
ні один садок
Світлі, сонячні кімнати,
квітів цілий ряд
Іграшок барвиста зграя,
все це - для малят.
Для Андрійка і для Толі, Лесі,
Дмитрика і Олі -
Гарний дім, просторий дім,
всім тут весело у нім.
Прийме всіх - усіх малят
світлий дім - дитячий сад.
Дошкільний навчальний заклад компенсуючого типу для дітей з вадами мовлення № 435 Подільського району м. Києва.
Дошкільний заклад почав функціонувати з 1960 року. Працює за п'ятиденним робочим тижнем.
Набір дітей в дошкільний заклад з 3-х річного віку. В нашому садочку 86 дітей, у всіх них є мовні порушення. Групи укомплектовані за віком дітей, а також за різною структурою мовних вад. Кількість дітей в групі - 10 чоловік.
В дошкільному закладі встановлено 3-х разове харчування.
Вже багато років ДНЗ зустрічає малят і намагається створити
оптимальні умови для подолання, корекції та компенсації всіх видів мовних вад.
В дитячому закладі функціонують 8 груп:
* 1 група - діти з заїкуванням;
* 2 групи - діти з фонетико-фонематичним порушенням мови;
* 5 груп - діти з загальним недорозвитком мови.
Основною метою установи є навчання і виховання дітей з вадами мови, а також попередження ускладнення мовних порушень у дітей-логопатів.
Всіх малят ми готуємо до повноцінного життя, навчання; вчимо їх читати, співати, танцювати, виховуємо доброту, взаємоповагу, чуйність, дружелюбність.
Місія - створення умов, що забезпечують повноцінний розвиток індивідуальних здібностей кожної дитини, розкутість, продуктивне спілкування і взаємодію всіх учасників навчального процесу, психологічний комфорт, високий творчий настрій і мотивацію до навчання та інших видів
діяльності.
Головна мета -виховання, що орієнтоване на розвиток індивідуального потенціалу кожної дитини, визнання її особистості як вищої цінності.
Для гармонійного розвитку дітей в садочку створені всі умови:
• у затишних групових кімнатах з яскравими іграми та
іграшками діти вчаться, граючись;
• у музично-спортивній залі розвивають слух, відчуття ритму, пластичність, силу голосу, оволодівають основними рухами, вчаться орієнтуватись у замкнутому про??торі;
• функціонує фізіотерапевтичний кабінет;
• працює психолог.
Але є одне приміщення, куди кожен з дітлахів обов'язково приходить кожен день - це логопедичний кабінет. В процесі роботи висококваліфіковані вчителі-логопеди вдосконалюють розвиток у дітей сенсорних функцій, розвивають дрібну моторику (особливо мовну), розвивають пізнавальну діяльність, мислення, процеси пам'яті, уваги, формують особистість дитини одночасно з регулюванням соціальних відносин.
Правильна організація логопедичного процесу дозволяє досягти головної мети -виховання всебічно розвиненої особистості.
Якщо Вас цікавить робота нашого садочка, ми радо зустрінемо Вас.