В дошкільному навчальному закладі 13 вікових груп, в яких виховується 340 дітей. З них 10 груп загального типу (2 групи раннього віку, 8 груп дошкільного віку), 1 спеціалізована група санаторного типу для дітей з тубінфекцією , 2 спеціалізовані групи для дітей з вадами мови.
Заклад розпочав роботу з 20 квітня 1979 р. і працює 32 роки.
Все почалося з формування майбутньої людини, в якій треба виховувати та розвивати людські якості. Колектив закладу почав втілювати в життя одну з інноваційних методик навчання і виховання дітей, використовуючи елементи педагогічної системи Марії Монтессорі, формуючи стійку мотивацію до самонавчання, самовиховання та саморозвитку.
Педагоги закладу не намагаються відтворювати модель школи Монтессорі в чистому вигляді подібно до тих шкіл, що існують в Голландії, Німеччині, Києві, а наполегливо працюють над створенням української моделі такої «школи», яка доцільно адаптована до умов та соціальних потреб нашого суспільства, нашої національної культури, звичаї??, традицій українського народу та виконання вимог Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі».
З метою розвитку розумових здібностей дитини впроваджується в роботу вікових груп методи наочно-просторового моделювання Л.А.Венгера. Це специфічна форма пізнання дитиною дошкільного віку оточуючого світу та розвиток умінь творчо мислити, що допомагає сформувати самостійне мислення дитини, оволодіти побудовою та використанням предметних та графічних моделей, які збагачують різні види діяльності дітей та приводять до більш усвідомленого засвоєння дійсності, яка служить змістом моделювання.
В дошкільному навчальному закладі 13 вікових груп, в яких виховується 340 дітей. З них 10 груп загального типу (2 групи раннього віку, 8 груп дошкільного віку), 1 спеціалізована група санаторного типу для дітей з тубінфекцією , 2 спеціалізовані групи для дітей з вадами мови.
Заклад розпочав роботу з 20 квітня 1979 р. і працює 32 роки.
Все почалося з формування майбутньої людини, в якій треба виховувати та розвивати людські якості. Колектив закладу почав втілювати в життя одну з інноваційних методик навчання і виховання дітей, використовуючи елементи педагогічної системи Марії Монтессорі, формуючи стійку мотивацію до самонавчання, самовиховання та саморозвитку.
Педагоги закладу не намагаються відтворювати модель школи Монтессорі в чистому вигляді подібно до тих шкіл, що існують в Голландії, Німеччині, Києві, а наполегливо працюють над створенням української моделі такої «школи», яка доцільно адаптована до умов та соціальних потреб нашого суспільства, нашої національної культури, звичаї??, традицій українського народу та виконання вимог Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі».
З метою розвитку розумових здібностей дитини впроваджується в роботу вікових груп методи наочно-просторового моделювання Л.А.Венгера. Це специфічна форма пізнання дитиною дошкільного віку оточуючого світу та розвиток умінь творчо мислити, що допомагає сформувати самостійне мислення дитини, оволодіти побудовою та використанням предметних та графічних моделей, які збагачують різні види діяльності дітей та приводять до більш усвідомленого засвоєння дійсності, яка служить змістом моделювання.