Дитячий сад – малокомплектний.
Яслі – з 1,5 – 3 років – 15 дітей-
Сад – з 3 – 6 років – 25 дітей.
Є чергова група.
Мова навчання – українська.
Завідуюча дошкільним навчальним закладом Бояревич М.Л.
Ведучі вихователі мають вищу спеціальну освіту.
Головною метою ДНЗ є:
Фізичний розвиток дитини-
Виховання та навчання гармонійно розвиненої особистості.
Ми прагнемо розв’язати проблему і ставимо такі завдання:
- Підвищити фізичний розвиток дитини-
- Продовжувати удосконалювати зв’язне мовлення через гру-
- Розвивати у дітей самостійність, творчість, фантазію.
- Накопичувати базові знання для подальшого навчання в школі-
Та найголовніше для нас зберегти здорову націю.
Педагогічний колектив в роботі використовує педтехнології:
- елементи М. Єфіменко-
- елементи ТРЗ-
- елементи М. Монтесорі.
Наша робота має найблагороднішу мету – розвиток, виховання і навчання малят, тому ми намагаємося зрозуміти кожну особистість. Разом із дитиною розмірковуємо, досліджуємо, радимось, фантазуємо, мріємо, захоплюємось, радіємо. Ми працюємо, щоб: Наші розумні малята, наче ті пташенята, Підростали і впевнено йшли у широкі світи.
Дитячий сад – малокомплектний.
Яслі – з 1,5 – 3 років – 15 дітей-
Сад – з 3 – 6 років – 25 дітей.
Є чергова група.
Мова навчання – українська.
Завідуюча дошкільним навчальним закладом Бояревич М.Л.
Ведучі вихователі мають вищу спеціальну освіту.
Головною метою ДНЗ є:
Фізичний розвиток дитини-
Виховання та навчання гармонійно розвиненої особистості.
Ми прагнемо розв’язати проблему і ставимо такі завдання:
- Підвищити фізичний розвиток дитини-
- Продовжувати удосконалювати зв’язне мовлення через гру-
- Розвивати у дітей самостійність, творчість, фантазію.
- Накопичувати базові знання для подальшого навчання в школі-
Та найголовніше для нас зберегти здорову націю.
Педагогічний колектив в роботі використовує педтехнології:
- елементи М. Єфіменко-
- елементи ТРЗ-
- елементи М. Монтесорі.
Наша робота має найблагороднішу мету – розвиток, виховання і навчання малят, тому ми намагаємося зрозуміти кожну особистість. Разом із дитиною розмірковуємо, досліджуємо, радимось, фантазуємо, мріємо, захоплюємось, радіємо. Ми працюємо, щоб: Наші розумні малята, наче ті пташенята, Підростали і впевнено йшли у широкі світи.
ДОШКОЛЬНОЕ УЧЕБНОЕ ЗАВЕДЕНИЕ №138 Н.НИКОЛАЕВА63-24-31Николаевул. Генерала Попеля 79