В місті Миколаєві є садочок, кожен його знає
Влітку, як віночок, в квітах утопає.
Недарма садочок «Сонечком» назвали
Скільки поколінь вже на крило тут стало.
Дошкільний заклад розташовано в пристосованих приміщеннях, забудови до 1917 року.
У складі закладу функціонують 7 груп, в яких виховуються 145 дітей:
• 2 групи дітей раннього віку;
• 3 групи дошкільного віку;
• 1 логопедична група,
• 1 різновікова група.
Невелика площа закладу, приємне оточення, малий, але дружний колектив співробітників, де всі і все знайоме дитині, нагадує їй домівку, велику родину. Завдяки цьому малюк легше адаптується до нового оточення, нових вимог, невимушено навчається та спілкується, розвиваючись як особистість.
Основні завдання, які ми ставимо перед собою, - це зміцнення здоров’я дітей та встановлення партнерських стосунків із батьками, формування національно-свідомої особистості, виховання поваги та інтересу до культурних надбань українського народу і толерантного ставлення один до одного; формування моральних якостей особистості засобами народної педагогіки.
Важливим аспектом в оновленні освітньо-виховного процесу ДНЗ є удосконалення розвивального предметне-ігрового середовища. Куточки (осередки) закладу обладнані з врахуванням індивідуально-психологічних особливостей та потреб дітей, відкриттям їх власних життєвих сил, наповненням відчуттям власної спроможності. Гордістю дошкільного навчального закладу є одна із складових розвивального предметного середовища- сучасний ігровий майданчик та полянки казок.
В місті Миколаєві є садочок, кожен його знає
Влітку, як віночок, в квітах утопає.
Недарма садочок «Сонечком» назвали
Скільки поколінь вже на крило тут стало.
Дошкільний заклад розташовано в пристосованих приміщеннях, забудови до 1917 року.
У складі закладу функціонують 7 груп, в яких виховуються 145 дітей:
• 2 групи дітей раннього віку;
• 3 групи дошкільного віку;
• 1 логопедична група,
• 1 різновікова група.
Невелика площа закладу, приємне оточення, малий, але дружний колектив співробітників, де всі і все знайоме дитині, нагадує їй домівку, велику родину. Завдяки цьому малюк легше адаптується до нового оточення, нових вимог, невимушено навчається та спілкується, розвиваючись як особистість.
Основні завдання, які ми ставимо перед собою, - це зміцнення здоров’я дітей та встановлення партнерських стосунків із батьками, формування національно-свідомої особистості, виховання поваги та інтересу до культурних надбань українського народу і толерантного ставлення один до одного; формування моральних якостей особистості засобами народної педагогіки.
Важливим аспектом в оновленні освітньо-виховного процесу ДНЗ є удосконалення розвивального предметне-ігрового середовища. Куточки (осередки) закладу обладнані з врахуванням індивідуально-психологічних особливостей та потреб дітей, відкриттям їх власних життєвих сил, наповненням відчуттям власної спроможності. Гордістю дошкільного навчального закладу є одна із складових розвивального предметного середовища- сучасний ігровий майданчик та полянки казок.