Кожний, хто потрапить у дошкільний навчальний заклад №84, звертає увагу на світлі, комфортні групові приміщення, в яких все передбачено для повноцінного розвитку дошкільнят- на затишні, зручні ігрові майданчики, а головне, на атмосферу злагоди та добра, що панує в ньому.
«Журавлик» є справжньою «країною дитинства», в якій загальними турботами працівники дошкільного закладу та батьки вихованців допомагають кожній дитині пройти «першими сходинками» суспільного життя.
У садочку працює вісім груп:
- дві групи раннього віку-
- чотири дошкільні групи-
- дві спеціальні групи для дітей з порушенням мовлення.
З дітьми раннього віку працюють за методиками вільного розвитку, які сприяють ранньому виявленню творчих здібностей.
Вчителі загальноосвітніх шкіл №№ 32, 51 відмічають високий рівень загальної готовності випускників дитячого садка до шкільного життя, достатній рівень їх життєвої компетенції.
Колектив дошкільного закладу зорієнтований на рішення таких пріоритетних завдань:
- збереження та зміцнення фізичного здоров’я малюків, формування в них позитивного та дбайливого ставлення до свого здоров’я-
- формування морально-етичних якостей особистості шляхом використання спадщини В. О. Сухомлинського-
- розвиток пізнавальних психічних процесів, як засобу розумового та творчого розвитку дитини-
- художньо-естетичний розвиток дошкільників засобами образотворчої діяльності-
- підвищення якості педагогічних впливів на формування результативності та просвітницької роботи з батьками шляхом впровадження інтерактивних форм.
Кожний, хто потрапить у дошкільний навчальний заклад №84, звертає увагу на світлі, комфортні групові приміщення, в яких все передбачено для повноцінного розвитку дошкільнят- на затишні, зручні ігрові майданчики, а головне, на атмосферу злагоди та добра, що панує в ньому.
«Журавлик» є справжньою «країною дитинства», в якій загальними турботами працівники дошкільного закладу та батьки вихованців допомагають кожній дитині пройти «першими сходинками» суспільного життя.
У садочку працює вісім груп:
- дві групи раннього віку-
- чотири дошкільні групи-
- дві спеціальні групи для дітей з порушенням мовлення.
З дітьми раннього віку працюють за методиками вільного розвитку, які сприяють ранньому виявленню творчих здібностей.
Вчителі загальноосвітніх шкіл №№ 32, 51 відмічають високий рівень загальної готовності випускників дитячого садка до шкільного життя, достатній рівень їх життєвої компетенції.
Колектив дошкільного закладу зорієнтований на рішення таких пріоритетних завдань:
- збереження та зміцнення фізичного здоров’я малюків, формування в них позитивного та дбайливого ставлення до свого здоров’я-
- формування морально-етичних якостей особистості шляхом використання спадщини В. О. Сухомлинського-
- розвиток пізнавальних психічних процесів, як засобу розумового та творчого розвитку дитини-
- художньо-естетичний розвиток дошкільників засобами образотворчої діяльності-
- підвищення якості педагогічних впливів на формування результативності та просвітницької роботи з батьками шляхом впровадження інтерактивних форм.