вхід через Google
авторизація
У колективі – 31 працівник, з них —- 18 педагогів.
У дошкільному навчальному закладі працює 8 груп: група раннього віку, різновікова, молодша, середня, старша, цілодобова групи та 2 групи для дітей з вадами мови, в яких виховується 138 дітей.
У 2011 році наш заклад відзначатиме 35 – річчя.
Садок виховав 8 педагогів, які мають звання «вихователь – методист», двоє нагороджені грамотами Міністерства освіти і науки України- дав путівку у життя багатьом педагогам.
Для дитини світ наповнений таємничими предметами, незрозумілими подіями, незбагненними формами…
Джані Родарі
Освітньо – виховний процес у дошкільному закладі організовано на принципах взаємонавчання із застосуванням інноваційних технологій.
Понад 10 років у дошкільному закладі реалізується проект «Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами ТРВЗ». Колектив закладу розуміє, що дитину необхідно вчити способам дій, які дозволяють самостійно робити відкриття, формують якості творчої людини – життєздатність, допитливість, прагнення пізнавати нове, незвідане.
Практична діалектика, як іноді називають ТРВЗ, призвана допомогти вихователям, дітям побачити багатогранність навколиш-нього середовища, його протиречивість, законо-мірність розвитку. Використання ТРВЗ в ігровому процесі допомагає навчити їх аналізувати все, що відбувається навкруг, бачити явища, системи не тільки в структурі, але й в часовій динаміці.
Отримані результати дозволяють припустити, що впровадження техніки на основі функціонально-системного підходу в організації навчально-виховної діяльності, дозволить скоротити термін вивчення Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі».
Одним з напрямів своєї роботи наш заклад обрав формування у дітей старшого дошкільного віку здорового способу життя засобами етнопедагогіки.
Українська етнопеда-гогіка нас вчить, застерігає від помилок, спрямовує на шлях істинний, закликає плекати особистість, її здібності, розум, талант, берегти здоров`я, гідність і честь людини, оригінальність і неповторність кожного індивіда.
Колективом створена система роботи по формуванню знань у дітей старшого дошкільного віку про аспекти української народної валеології, вплив природного матеріалу на здоров`я дітей, людей- вихователі розповідають про оздоровчий ефект народних свят, обрядів, традицій- про складові здорового способу життя та їх значення для здоров`я.
В своїй роботі колектив керується настановами Василя Сухомлинського, який вважав турботу про здоров`я дітей, найголовнішою працею вихователя, який має привертати увагу малюків до здорового способу життя.
Пам`ятаймо про це самі й учімо цього наших дітей!
У закладі створено умови для гармонійного розвитку кожної дитини, працюють гуртки: «Талановиті пальчики» —- навчання витинанню, «Шахи, шашки», хореографічний.
В основі успішного гармонійного розвитку дитини, її сформованості як особистості лежить взаємодія та співпраця колективу дошкільного закладу та батьків. У дитячому садку проводяться Дні відкритих дверей, музичні та спортивні свята, розваги за участю батьків, спільні виставки —- «Разом з батьками» —- малюнків, поробок. Проблеми та досвід сімейного виховання дітей висвітлюються у «Педагогічному пораднику» закладу.
Колектив закладу перспективний, ініціативний, має високий творчий потенціал.
У колективі – 31 працівник, з них —- 18 педагогів.
У дошкільному навчальному закладі працює 8 груп: група раннього віку, різновікова, молодша, середня, старша, цілодобова групи та 2 групи для дітей з вадами мови, в яких виховується 138 дітей.
У 2011 році наш заклад відзначатиме 35 – річчя.
Садок виховав 8 педагогів, які мають звання «вихователь – методист», двоє нагороджені грамотами Міністерства освіти і науки України- дав путівку у життя багатьом педагогам.
Для дитини світ наповнений таємничими предметами, незрозумілими подіями, незбагненними формами…
Джані Родарі
Освітньо – виховний процес у дошкільному закладі організовано на принципах взаємонавчання із застосуванням інноваційних технологій.
Понад 10 років у дошкільному закладі реалізується проект «Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами ТРВЗ». Колектив закладу розуміє, що дитину необхідно вчити способам дій, які дозволяють самостійно робити відкриття, формують якості творчої людини – життєздатність, допитливість, прагнення пізнавати нове, незвідане.
Практична діалектика, як іноді називають ТРВЗ, призвана допомогти вихователям, дітям побачити багатогранність навколиш-нього середовища, його протиречивість, законо-мірність розвитку. Використання ТРВЗ в ігровому процесі допомагає навчити їх аналізувати все, що відбувається навкруг, бачити явища, системи не тільки в структурі, але й в часовій динаміці.
Отримані результати дозволяють припустити, що впровадження техніки на основі функціонально-системного підходу в організації навчально-виховної діяльності, дозволить скоротити термін вивчення Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі».
Одним з напрямів своєї роботи наш заклад обрав формування у дітей старшого дошкільного віку здорового способу життя засобами етнопедагогіки.
Українська етнопеда-гогіка нас вчить, застерігає від помилок, спрямовує на шлях істинний, закликає плекати особистість, її здібності, розум, талант, берегти здоров`я, гідність і честь людини, оригінальність і неповторність кожного індивіда.
Колективом створена система роботи по формуванню знань у дітей старшого дошкільного віку про аспекти української народної валеології, вплив природного матеріалу на здоров`я дітей, людей- вихователі розповідають про оздоровчий ефект народних свят, обрядів, традицій- про складові здорового способу життя та їх значення для здоров`я.
В своїй роботі колектив керується настановами Василя Сухомлинського, який вважав турботу про здоров`я дітей, найголовнішою працею вихователя, який має привертати увагу малюків до здорового способу життя.
Пам`ятаймо про це самі й учімо цього наших дітей!
У закладі створено умови для гармонійного розвитку кожної дитини, працюють гуртки: «Талановиті пальчики» —- навчання витинанню, «Шахи, шашки», хореографічний.
В основі успішного гармонійного розвитку дитини, її сформованості як особистості лежить взаємодія та співпраця колективу дошкільного закладу та батьків. У дитячому садку проводяться Дні відкритих дверей, музичні та спортивні свята, розваги за участю батьків, спільні виставки —- «Разом з батьками» —- малюнків, поробок. Проблеми та досвід сімейного виховання дітей висвітлюються у «Педагогічному пораднику» закладу.
Колектив закладу перспективний, ініціативний, має високий творчий потенціал.ДОШКОЛЬНОЕ УЧЕБНОЕ ЗАВЕДЕНИЕ Н. НИКОЛАИВА47-78-33Николаевул. Радостная 4