Всі ми родом з дитинства. А значить - з дитячого садка.
У наш час про дит.садок починають замислюватися, ледь дитина з'явиться на світ. Чи потрібен дитині дитячий садок? Як зробити так, щоб дитина ходила в цей садок із задоволенням? Всі ці питання повстають на протязі перших двох років життя дитини. З вибором дитячої установи в нашій родині довго питання не стояло. Ми вибрали той дитячий садок який був ближче всього до нашого дому. І не помилилися з вибором. Софія потрапила в дуже чудову групу № 8, де більшу частину часу з ними проводять такі вихователі як Ольга Олексіївна і Лариса Анатоліївна. Проблем з адаптацією нашої Сонечки в дитячому колективі практично не виникло. Головне було - не поспішати, не втрачати впевненості в успіху, проявляти гнучкість і готовність шукати і пробувати різні варіанти.
Що ж дало відвідування дитячого садка саме нашій дитині? Насамперед - можливість спілкування з однолітками, включеність в групу. Зрозуміло, у дитячому садку дитина вчиться спілкуватися не лише з іншими дітьми, але і з дорослими. До початку шкільного віку батьки, звичайно, залишаються єдиними по-справжньому авторитетними дорослими в житті дитини. Але досвід спілкування з вихователями у дитячому садку допомагає дитині довідаться, що крім мами є й інші дорослі, на думку яких потрібно прислухатися, а іноді і просто підкорятися.
Слово "дисципліна" у багатьох з нас викликає досить негативне ставлення, оскільки асоціюється з "уравнительной" муштрою, прийнятої і в садках і школах радянської епохи. Але якщо відволіктися від цих асоціацій і розуміти під словом "дисципліна" всього-навсього вміння дотримуватися необхідних правил людського гуртожитку, то слід визнати: ці навички просто необхідні.
Нарешті, в дитячому саду № 30 наша дитина отримує можливості для інтелектуального і фізичного розвитку. Малювання, ліплення, конструювання, розвиток мови, музичні заняття і фізкультура - це мінімальний "джентльменський набір" забезпечить впевненість що нашій дитині буде там справді цікаво. Хочеться ще трохи сказати про вихователів нашої групи. Прекрасні фахівці, що вміють знайти індивідуальний підхід до кожної дитини, використовують в роботі нетрадиційні методики,придержуються певної системи розвитку дитини, добрі, артистичні( просто необхідна якість для вихователя), вміють захопити дітей, піклуються про їх фізичний та духовний розвиток, і просто ЛЮ(цензура!) ДІТЕЙ. Мама Софійки з групи № 8 дит.садка № 30