Водила дитину в садок Кузя. Не сподобався садок. Перше що мене здивувало це тин, з якого стирчать величезні ржаві цвяхи. Такого в дитячому садку бути не повинно. Ми з чоловіком зробили їм за це зуваження, на що вони відповіли: "Ми за дітьми дивимося", але ми все таки настояли на тому, щоб це питання було вирішено. Наше прохання проігнорували. Цвяхи вони не прибрали.
Якщо ви не готові в перший же день лишити свою дитину в садку цілком - варіант Кузі не розглядайте однозначно. Коли я приходила розглядати цей садок для дитини, запитала про адаптацію, мені сказали, що так, я можу перші дні лишатися поруч, якщо це буде потрібно. Але на словах одне, а на ділі інше. Коли ми в перший день прийшли до садочка, адміністратор командним тоном нам сказала: "Батьки, лишайте дитину і йдіть за територію садка, у нас не дозволяється батькам перебувати в садку під час занять! Якщо потрібно буде, ми вам зателефонуємо"
В садку не має індивідуального підходу до кожної дитини. Мені відразу пожалілися, що моя дитина не хоче вчитися. Та я вважаю, що педагоги мають принаймні хоча б постаратися знайти до дитини підхід та зацікавити її до навчання. Якщо мені самій вдома вдається зацікавити дитину вчитися, а у них не вдається, то справа не в дитині, а в педагогах.
Після перших днів відвідування в садку моя дитина заховоріла. І це не дивно, хоча дітей в групі небагато, але присутні з кашлем та нежиттю є. Ми позвонили в садочок на попередили їх про те, що ми хворіємо. Коли одужали, я привела дитину в садок. Адміністратор попросила довідку. Довідки у нас не було. З 2016 року по закону їх відмінили в садках і вони є необов'язковими. Та нам сказали, що без довідки дитину в садок не пустять. Я попросила, щоб дитину лишили, а я довідку принесу. На щов они мені відповіли, що не можуть, бо моя дитина може бути заразною. І при тому вони бачили, що дитина цілком здорова, без нежиті, без кашлю. Мені доводилося кинути заплановані справи по роботі, тому що мою дитину виставили з садка за двері. А сама адміністратор садка розмовляла з нами хамуватим тоном.
Поки дитини не було в садку, його шафу розформували, тапочки лишили на полиці, а потім вони не знають чиї це тапочки. Невже тяжко було приклеїти до них підписану бірку?
І це все при тому, що ми платимо гроші! За що тут платити?
Я вважаю, що в приватному садочку персонал має бути клієнторієнтованим. По перше має бути - ввічливе відношення, якого я не побачила ні з боку адміністрації, ні з боку керівництва. До прохань батьків мають прислухатися та йти їм назустріч.
Такий у нас був неприємний досвід.