Шановна Юлія! Хочу прокоментувати ваш відгук.
Роздивимося все послідовно:
1. Щодо цвяхів - наш адміністратор Вам повідомив, що дитячий майданчик знаходиться під реконструкцією, що в ближчий час планується прихід майстра і що ми обов’язково звернемо увагу на Ваше зауваження. До цього моменту ділянка, яка підлягає реконструкції, не є в використанні нашим дитячим садочком і що наші викладачі уважно дивляться щоб діти не заходили в не назначені для прогулянок місця.
2. Щодо адаптаційного періоду - ми завжди зазначаємо, що в нашому клубі є окремі заняття з мамами, але якщо ви плануєте залишати свою дитину в садку вже без батьків, то як вона до цього звикне якщо ви будете завжди поруч? Якщо дитина бачить батьків, то для неї це набагато важче, бо дитина не розуміє, що відбувається і для чого вона тут? Перед тим як залишати дитину ми завжди розповідаємо батькам, як це найкраще зробити, які слова казати дитині. Звісно для дитини це новий етап, і якщо батьки з відповідальністю до цього ставляться то і дитині набагато легше. А ще окрім вашої дитини є інші діти, і це дуже травмує інших, коли вони бачать чужу маму чи тата на занятті.
3. Щодо індивідуального підходу - ваша дитина була записана на комплексні заняття “розумашка”, які відвідала всього два дні. У зв’язку з тим, що з дітками які старше його в групі йому було не цікаво, а дітей вашої вікової групи ми ще не набрали, Адміністратор на базі саме індивідуального підходу до нашого маленького клієнта - запропонував Вам спробувати відвідати спочатку садочок на неповний день згідно з вашою віковою групою для адаптації - на що ви погодились, і один день ваша дитина відвідала садочок. На наступний день ви зателефонували і сказали, що ваша дитина захворіла, а через два тижні ви повернулися без попереднього дзвінка про те, що ваша дитина вилікувалась і ви плануєте прийти до нашого закладу. Ми не державна установа, і як приватна структура маємо свої правила відвідування закладу. Для безпеки нашої малечі згідно з нашими правилами (на які Ви також погоджувались коли відвідували наш садок) маємо повне право просити медичну довідку від батьків наших маленьких відвідувачів !
4. Щодо поведінки адміністратора - просимо вибачення за те, що вам здалося що з вами поводилися не чемно.
5. Щодо одягу та шафи - коли ви прийшли за одягом то виявилось, що одяг з шафи вже забрав ваш чоловік, а капці дитини ви з першого погляду не впізнали, і були не впевнені в тому що вони вашої дитини (взуття в нас не залишається в шафі). Вам запропонували залишити Їх на декілька днів - щоб ми були впевнені, що ці капці не іншої дитини, для того щоб не було конфліктної ситуації, а потім Ви звісно їх могли забрати.
6. Шановна Юлія бажаємо вам і вашій дитині всього найкращого і сподіваємось що Ви знайдете дитячий садочок який відповідає Вашим вимогам!