Вікторія, дякуємо за Ваш відгук!
Та все ж зауважимо:
1. Дійсно, вільного доступу до камер відеоспостереження ми надаємо. Але на прохання батьків показуємо. Ви не звертались з таким проханням.
2. Поведінкові зміни дитини при відвідуванні садку є невід’ємною складовою адаптації та соціалізації. Батьки безпосередньо мають контакт з вихователем, помічником, методистом. Ви звертались напряму до керівництва без уточнення запитання вищевказаним працівникам. Директор особисто з Вами зустрічалась неодноразово. Також всі відповіді надавались особисто у повідомленнях.
3. Перед початком відвідування всі клієнти підписують Договір надання освітніх послуг, де вказано, що садок може робити фото та відео для звітування у батьківські чати та у рекламних цілях. Лише через місяць відвідування Ви підняли це запитання. Додатково з Вами було укладено Додаткову угоду про заборону розповсюдження фото дитини у соц. мережах. Пізніше з усіма клієнтами ясельного віку також була укладена угода про заборону розповсюдження групових фото дітей у своїх соц. мережах. Вас такий варіант влаштував.
4. Хвороби є невід’ємною складовою в першу чергу адаптації дитини. Якщо у групі виявляється дитина з ентеровірусною інфекцією, батьки зобов’язані повідомити заклад про це. Від вас не було жодної довідки та повідомлення про вищезгадану інфекцію.
5. На етапі фото Вашої дитини у соц.мережі інстаграм не було укладено ніякої угоди про заборону. Та в перший день ми вислухали Вас та відразу прибрали цей рекламний допис.
6. Всі умови оплати вказано у Договорі, з яким клієнти ознайомлюються перед підписанням.
Нам було приємно працювати з Вашою дитиною і сподіваємось, Ви знайдете простір, який буде любляче відноситись до вашої малечі :)