вхід через Google

 

авторизація

Отзыв пользователя

Дитячий садок Валентинка/ Valentinka Garden (ЖК Династія)

от

Відгук садок Валентинка соломенке, ходили в лютому- березні 23 року
Бачу багато позитивних відгуків і нам також цей садок порекомендували. Так, в них гарне приміщення, непоганий підхід до харчування і організації вихователів, 1.але доступу до камер немає і ніхто їх вам не дає, мало того , ви задаєте питання щодо зміни поведінки вашої дитини і отримуєте відповідь через місяць( звісно за цей час данних з камер вже немає), за цей час ( цілий місяць) мама може собі вигадати що завгодно. 2. Якщо це ясельна группа і ви не захочете щоб вашу дитину постійно знімали на відео для групових чатів - на неї будуть ліпити смайлики і поводити себе не коректно як до дитини , так і до прохання батьків інших варіантів вони вам не запропонують. Розумний приватний садок вирішив би цю проблему спокійно не здіймаючи галас на весь район- бо це виключно проблема взаємовідносин батьків і садочка. Хоч ми і намагались приходити до директора і вирішити це питання . 3. За півтора місяця що ми ходили в садочок ми спіймали чи воно в нас якось потрапило етеровірусну інфекцію. В нас ось такий досвід з цим садочком. Я мама котра задає питання і вимагає від садочка пояснень, якщо поведінка садочка по відношенню до дитини не зрозуміла для мене P. S. Ще було дивне фото дитини(2,5 рочки)з язиком в інстаграм на 8 березня- не зрозумілий зовсім посил від садочка! Якщо ваша дитина не буде ходити пів місяця в садочок, гроші вам ніхто не поверне :)
Ответ автора

Вікторія, дякуємо за Ваш відгук!
Та все ж зауважимо:
1. Дійсно, вільного доступу до камер відеоспостереження ми надаємо. Але на прохання батьків показуємо. Ви не звертались з таким проханням.
2. Поведінкові зміни дитини при відвідуванні садку є невід’ємною складовою адаптації та соціалізації. Батьки безпосередньо мають контакт з вихователем, помічником, методистом. Ви звертались напряму до керівництва без уточнення запитання вищевказаним працівникам. Директор особисто з Вами зустрічалась неодноразово. Також всі відповіді надавались особисто у повідомленнях.
3. Перед початком відвідування всі клієнти підписують Договір надання освітніх послуг, де вказано, що садок може робити фото та відео для звітування у батьківські чати та у рекламних цілях. Лише через місяць відвідування Ви підняли це запитання. Додатково з Вами було укладено Додаткову угоду про заборону розповсюдження фото дитини у соц. мережах. Пізніше з усіма клієнтами ясельного віку також була укладена угода про заборону розповсюдження групових фото дітей у своїх соц. мережах. Вас такий варіант влаштував.
4. Хвороби є невід’ємною складовою в першу чергу адаптації дитини. Якщо у групі виявляється дитина з ентеровірусною інфекцією, батьки зобов’язані повідомити заклад про це. Від вас не було жодної довідки та повідомлення про вищезгадану інфекцію.
5. На етапі фото Вашої дитини у соц.мережі інстаграм не було укладено ніякої угоди про заборону. Та в перший день ми вислухали Вас та відразу прибрали цей рекламний допис.
6. Всі умови оплати вказано у Договорі, з яким клієнти ознайомлюються перед підписанням.

Нам було приємно працювати з Вашою дитиною і сподіваємось, Ви знайдете простір, який буде любляче відноситись до вашої малечі :)