вхід через Google

 

Ранок у дитячому садку це не просто хвилюючі події для дитини та її батьків, а також відповідальний, цікавий та трудомісткий захід. Як батькам, і діткам необхідно підготувати костюм, розучити танець і вивчити вірш. Найчастіше, найбільше проблем виникає саме з останнім, а особливо якщо це один з перших ранків малюка.

Багато батьків не беруть до уваги те, що маленькі чоловічки не тільки зовсім нічого не знають про навколишній світ, а ще й непристосовані до цього великого світу. Відповідні способи запам'ятовування інформації, які вживають дорослі, не підходять для дітей. Що ж необхідно зробити, щоб для батьків і дитини процес розучування вірша не перетворився на обтяжливу каторгу? Існує ефективний і простий метод запам'ятовування віршів для дітей. Він полягає в наступному: насамперед потрібно прочитати віршик малюкові, а всі незрозумілі дитині слова необхідно розібрати разом із нею. Далі необхідно діяти за принципом "тише їдеш - далі будеш". Не варто поспішати, щоб вивчити весь вірш. Для початку необхідно просто повторити перший рядок кілька разів, завдяки цьому дитина зможе без затримок відтворити її. Потім можна переходити до наступного рядка. Після відшліфування відтворення другого рядка, необхідно з'єднати обидва вивчені фрагменти, щоб закріпити матеріал.

Кожен малюк і дорослий сприймають навколишню інформацію по-своєму. Деякі люди добре запам'ятовують зовнішність, колір, форму або текст першого разу. А є люди, які з першого разу можуть легко вгадати улюблену мелодію. Також, зустрічаються люди, які відносяться в минулі спогади, варто їм доторкнутися до чогось. Для того, щоб краще запам'ятати щось, необхідно викликати слухові, візуальні та інші асоціації. Саме для цього і було розроблено метод асоціацій. Суть цього методу в тому, щоб у дитини виникали візуальні асоціації. Наприклад, під час навчання віршика можна переглядати книгу, в якій кожному рядку буде відповідати певна сторінка. Таким чином, коли дитина прогортатиме книжку, вона буде згадувати текст вірша автоматично. Також сюжет вірша можна візуалізувати, намалювавши відповідні ілюстрації разом з малюком. Однак не варто забувати про те, що всі ми різні та несхожі. Одні діти краще приймають тактильні асоціації, на кшталт віршиків для сорока, яка варила кашку і дітей годувала. До вірша можна придумати подібну гру із загинанням пальчиків та погладжуванням долонь. Крім тактильного та візуального сприйняття, існує й аудіальне, ще воно називається слухове, сприйняття інформації. Тим дітям, у яких більше розвинений саме такий тип сприйняття, батьки можуть знайти потрібну мелодію, а сам процес розучування вірша перетворити на веселу пісеньку. Більшість малюків лю(цензура!) співати і можливість розучити нову пісеньку приймуть із радістю та ентузіазмом. Подібним чином, розучування вірша до ранку можна перетворити на захоплюючу гру. Також, це відмінна можливість для батьків налагодити ближчі та довірчі стосунки зі своїми дітьми.

 

Add comment
:D:lol::-);-)8):-|:-*:oops::sad::cry::o:-?:-x:eek::zzz:P:roll::sigh:
1000 symbols left