вхід через Google

 

дівчинка на ранку читає віршРанкові в дитячому садку – це не тільки дуже хвилююче, як для батьків, так і для малюків, цікавий та відповідальний захід, але й досить трудомісткий, тому що необхідно підготувати костюм, розучити танець чи вивчити вірш. Часто найбільше клопоту завдає саме останнє, особливо, якщо це один із перших ранків дитини.

Як же оптимально розподілити зусилля, щоб процес розучування вірша не став обтяжливою каторгою, як для малюка, так і для його батьків?! Існує досить простий та ефективний метод простого запам'ятовування віршів для малюків. Полягає він у наступному: для початку необхідно прочитати дитині віршик і розібрати разом з малюком усі незрозумілі йому слова. Потім діємо за принципом "тише їдеш - далі будеш", тобто. не потрібно поспішати вивчити відразу весь вірш, для початку необхідно кілька разів повторити перший рядок, щоб дитина могла відтворити її без запинок. Потім слід переходити до другого рядка. Відшліфувавши відтворення та другого рядка, слід закріпити матеріал, поєднавши обидва вивчені фрагменти.

Кожен дорослий і малюк по-своєму сприймають навколишню інформацію. Є люди, які добре запам'ятовують зовнішність, форму, колір чи текст із першого разу. Є й такі, що можуть вгадати улюблену мелодію з першого акорду. Зустрічаються люди, які, доторкнувшись до шорсткої матерії полотна відносяться до спогадів з минулого, де мама стелила на стіл таку саму скатертину. Щоб краще щось запам'ятати, необхідно викликати якісь асоціації (візуальні, слухові тощо). Для цього було розроблено Метод асоціацій. Цей спосіб полягає в тому, щоб викликати у дитини візуальні асоціації, наприклад, розучуючи віршик можна переглядати книгу, в якій кожному рядку відповідає своя сторінка. Таким чином, прогортаючи картинки, малюк автоматично згадуватиме текст вірша. Або можна візуалізувати сюжет вірша, намалювавши разом із дитиною відповідні ілюстрації. Але не слід забувати про те, що всі ми різні і деякі діти краще сприймають тактильні асоціації (на кшталт віршиків-потішок про сороку, яка кашку варила, дітей годувала). Можна придумати аналогічну гру до вірша з погладжуванням долоні і загинанням пальчиків. слухове. Діткам, у яких більш розвинене саме таке сприйняття, краще супроводжувати мелодією, а за допомогою вірша можна разом із малюком розучити веселу пісеньку. Більшість діток лю(цензура!) співати, тому можливість розучити нову пісню приймають з радістю і ентузіазмом. Таким чином, розучування вірша до ранку стає не тільки захоплюючою грою, а й перетворюється на можливість налагодження близьких довірчих відносин із дитиною.

 

Add comment